返信

投稿済み

印刷

この投稿をお気に入りにする +++Excellent Trilingual Opportunity in Property Management & AirBnB++ (Tokyo / Kyoto) この投稿を非表示 表示

料金: 250,000
雇用形態種別: フルタイム

Successful, twelve-year- old company, a great career opportunity for the right bilingual / tri-lingual
person looking for a career in Property Management, Real Estate or Customer Service, we are the
company for you.
If you speak, read and write native level Japanese or Chinese, are energetic, friendly, self-
motivated, can work independently without supervision, a creative problem solver with good
people and computer skills we are looking for you!
Contact us by email for additional details and to set up an interview. We are a Tokyo registered
company, currently doing business in Tokyo and Kyoto.

KEY REQUIREMENTS:
- Bilingual or Trilingual and confident in translating English Japanese, and or Chinese;
- Very diligent, organized and responsible;
- Strong computer skills, prefer someone with office software experience (Word, Excel, Power
Point) and web based applications, such as Google Apps for Business, Internet skills (Apps,
Search, Website Updates, etc.), Task Management software, etc.;
- Efficient office work, such as organizing files, scanning documents, data entry, invoicing, email,
blind touch typing, etc.;
- Very polite, sociable, enjoy meeting and helping people;
- Flexible hours, work from our office and remotely (need an internet connection and a PC);
- Experience a plus but not required, we will train you, what's most important is the above!

We are:
- A Property and Asset Management Company with an expanding business;
- Focused on performance and results, flex-time, not work hours;
- A team of 7 to 10 people in the office, plus contractors and partners working remotely;
- International Company led by a foreign permanent resident of Japan;
- Average training period, about 1 ~ 3-months: ¥180,000~¥250,000, plus commissions and
bonues after training;
Initial salary after successful training: ¥250,000 month, plus commission and bonuses. There is
typically a two-month's salary bonus in a year's time or more. We provide financial incentives;
our intention is to offer a bigger bonus for contributions to our success.
Please send: Your resume in Japanese or Chinese and English with a cover letter.

連絡先情報を表示
-----------------------------------------

物件運営/管理会社において英・日バイリンガルスタッフ募集

+++言語が活かせる物件管理業務+++
東京での物件運営/管理 バイリンガルスタッフ募集中

給与:月額¥250,000 / 業績により昇給有
雇用形態: 契約社員

弊社は2006年に発足した物件運営/管理会社です。小さな会社ではありますが東京での物件運営/管理の他、IT
分野でも日本、スペイン、コスタリカにおいてビジネスを手掛けており急成長を遂げています。事業拡大に伴
い、明るくフレンドリーで対人スキルの高いバイリンガルスタッフを募集しています。コンピュータースキル
が有り、様々な状況において自発的に動き問題解決の出来る方、ご応募お待ちしております!
詳しい業務内容、雇用条件に関しましては英語・日本語の履歴書を添付の上お問い合せ下さい。

募集要項:
- バイリンガルで英日/日英翻訳が可能な方;
- 勤勉で几帳面な方;
- コンピュータースキルのある方 (Microsoft Outlook, Word, Excel, Power Pointの実務経験があり、FTPク
ライアント、タスクマネージメント系、Google App等の利用が可能な方);
- 一般事務/庶務が出来る方 (書類のスキャン/ファイリング、データ入力、請求書作成、内覧/入居/退去手続き
等)
- 社交的で人との出会いや手助けが好きな方;
- 管理物件の居住者やビジネスパートナーや政府関係者等、様々な人と同等に仕事が出来る方;
- 未経験者OK、中途採用しています!

会社概要:
-投資活動によりビジネスの拡大、多様化を目指しています
- パフォーマンスと結果重視となり、就業時間は比較的自由です
- オフィスには通常4-6人となりその他コントラクターやビジネスパートナーと遠隔で仕事をしています
- 日本在住10年以上のアメリカ人の代表です
- オフィスは文京区にあります
約1ヶ月の試用期間中は月給¥180,000からとなり、試用期間を経て採用となった場合は月給¥250,000となり
ます。賞与有(年2回)。業績により昇給有。
雇用形態は契約社員となります。
応募にはカバーレター付きの英語・日本語の履歴書を送付下さい。

連絡先情報を表示
  • 当事者のみ。 採用担当者はこの投稿者に連絡できません。
  • 未承諾のサービスやオファーの情報を希望しません

投稿ID: 6568878419

投稿済み:

更新済み:

厳選 [?]